Cilinderkit MALOSSI MHR Racing Ø47,6 Pen Ø12 Piaggio/ Gilera H2O
Artikelinformatie
CILINDER
- Materiaal: speciale aluminium legering met een hoog gehalte aan silicium en titanium, garanderen een uitzonderlijke spanningssterkte zelfs bij hoge temperaturen.
- Warmte behandeling: speciale verkoelende en stabiliserende behandeling geven het materiaal een verhoogde taaiheid and sterkte en garanderen dat de mechanische en de afmeting specificaties ongewijzigd blijven bij temperaturen tot 250 ° C.
- Chip vormende bewerking: uitgevoerd op NC bewerkingscentra met uiterst beperkte grootte en vorm tolerantie (rondheid, haaksheid).
- Binnen oppervlaktelaag: geschiedt met behulp van silicium carbid op een nikkel matrix met een warmtebehandeling die extreme hardheid (ongeveer 600 HV0, 1 / 5) en een uitstekende weerstand tegen slijtage.
- Interne bewerking van de cilinder: met behulp van speciale machines die een zekere mate van afwerking van de cilinder wanden waarvan de ruwheid komt overeen met de hoeken te stellen in de ontwerpfase (slijpen proces met behulp van speciale steen) mogelijk te maken.
- Inlaat en uitlaatsysteem diagrammen: ontwikkeld en speciaal vervaardigd om te racen. De definitie van de inlaat en het uitlaatsysteem diagrammen hebben een aanzienlijke inspanning gevraagd van onze ingenieurs, zowel op motor test stands en de circuit waar de trophy wordt gehouden.
ZUIGER
- Materiaal: speciale aluminium legering met een zeer hoog gehalte aan silicium en titanium dat zowel een uitstekende hittebestendigheid en spanning sterkte garandeert bij variatie in temperatuur.
- Externe coating: grafiet coating die zorgt voor een zeer lage wrijvingscoëfficiënt.
- Structuur: versterkt om bescherming te bieden tegen de spanning van cilinder eenheden voor het gebruik in de top-level competitie, maar tegelijkertijd licht genoeg om traagheidskracht te verminderen
- - Ring: 1 mm modulaire gietijzeren enkele ring met een rechthoekige doorsnede en hard chroom coating op de buitenste oppervlak.
Zuigerveren
ZUIGER RING
Ring in zeer sterk modulair gietijzer met grond, slijtvast, hard verchroomd metaal-spray coating op het contact oppervlak.
KOP
De nieuwe modulaire Malossi kop is speciaal ontworpen om te garanderen dat de opmerkelijk hoge temperatuur die een motor ontwikkeld met een erg hoog speciaal vermogen om te racen wordt opgeheven.
Het bestaat uit een kop van speciaal gehard en getemperd aluminium legering met een hoog gehalte aan silicium die direct is bevestigd aan de cilinder. Het omhuld de gehele buitenkant van de koelvloeistof dit garandeert een zeer grote warmte uitwisseling. In aanvulling , losgekoppeld van de binnen muren is de kop vrij om de uitzetting van de cilinder te volgen.
De verbrandingskamer is volledig vervaardigd met behulp van numerieke controle machines om vorm en grootte toleranties om ervoor te zorgen dat de tolerantie binnen slechts een honderdste van een millimeter valt.
Het modulaire kop systeem wordt afgesloten met een deksel aan de bovenzijde van de cilinder, dit garandeert dat de koelvloeistof volledig is afgedicht.
De geometrie en de doorsnede van de verbrandingskamer voor deze cilinder eenheid zijn speciaal ontworpen voor gebruik in de Scooter Speed Trophy en Scooter Kruis Trophy.
Thermische groep aluminium MHR TEAM pen 12 Ø 47.6 mm waterkoeling voor DERBI GP1 / GILERA DNA / Runner / Runner SP / PIAGGIO Extreme / NRG / NRG MC2 / NRG MC2`98 / NRG MC3 / NTT / Quartz / Zip SP / Zip SP 2001
Specificaties
Artikelnummer Malossi | : | 318455 |
Boring | : | Ø47,6mm |
Slag | : | 39,3mm |
Cilinderinhoud | : | 69,9cc |
Materiaal | : | Aluminium |
Klasse | : | Race |
Inclusief cilinderkop | : | Ja |
Boringscategorie | : | Tuning |
Pistonpen | : | Ø12mm |
Koeling | : | Watergekoeld |
Past op
Cilinderkit MALOSSI MHR Racing Ø47,6 Pen Ø12 Piaggio/ Gilera H2O past op de volgende voertuigen:- Aprilia SR 50 Factory H2O 2T E2 2004-2009 (Piaggio)
- Aprilia SR 50 Factory H2O 2T E2 2010-2014 (Piaggio)
- Aprilia SR 50 Racing H2O 2T E2 07/2003-2008 (Piaggio)
- Aprilia SR 50 Sport H2O 2T E2 07/2003-2008 (Piaggio)
- Aprilia SR 50 Street H2O 2T E2 07/2003-2008 (Piaggio)
- Aprilia SR 50 Street H2O 2T E2 2009-2012 (Piaggio)
- Derbi GP1 50 H2O 2T E1 2001-2003 (Piaggio)
- Derbi GP1 50 Open H2O 2T E2 2006-2009 (Piaggio)
- Derbi GP1 50 Race H2O 2T E2 2005-2007 (Piaggio)
- Gilera DNA 50 H2O 2T E1 2000-2001
- Gilera DNA 50 H2O 2T E2 2002-2004
- Gilera DNA RST 50 H2O 2T E2 2005-2006
- Gilera Runner 50 DD H2O 2T E1 1998-2001
- Gilera Runner 50 DT H2O 2T E1 1998-2001
- Gilera Runner 50 FL H2O 2T E2 2002-2004
- Gilera Runner 50 SP H2O 2T E2 2002-2004
- Gilera Runner 50 SP RST H2O 2T E2 2005-2006
- Gilera Runner 50 SP RST H2O 2T E2 2007
- Gilera Runner 50 SP RST H2O 2T E2 2008-2009
- Gilera Runner 50 SP RST H2O 2T E2 2010-2017
- Piaggio NRG 50 H2O 2T 1994-1996
- Piaggio NRG MC2 50 H2O 2T 1997
- Piaggio NRG MC2 DD 50 H2O 2T 1998
- Piaggio NRG MC2 DT 50 H2O 2T 1998
- Piaggio NRG MC2 Extreme 50 H2O 2T E1 1999-2000
- Piaggio NRG MC3 DD 50 H2O 2T E1 2001-2004
- Piaggio NRG Power DD 50 H2O 2T E2 2004-2006
- Piaggio NRG Power DD 50 H2O 2T E2 2007-2017
- Piaggio NTT 50 H2O 2T 1994-1996
- Piaggio Quartz 50 H2O 2T 1991-1994
- Piaggio Zip SP1 50 H2O 2T 1996-2000
- Piaggio Zip SP2 50 H2O 2T E1 2001-2005
- Piaggio Zip SP2 50 H2O 2T E2 2006-2013
Documentatie
73_8455.pdf
Aanvullende artikelen
Alternatieve artikelen
Aanbevolen artikelen
Losse onderdelen