Cilinderkit MALOSSI MHR Racing Ø47,6 Pen Ø12 Minarelli Horizontaal H2O
Artikelinformatie
CILINDER
- Materiaal: speciale aluminium legering met een hoog gehalte aan silicium en titanium, garanderen een uitzonderlijke spanningssterkte zelfs bij hoge temperaturen.
- Warmte behandeling: speciale verkoelende en stabiliserende behandeling geven het materiaal een verhoogde taaiheid and sterkte en garanderen dat de mechanische en de afmeting specificaties ongewijzigd blijven bij temperaturen tot 250 ° C.
- Chip vormende bewerking: uitgevoerd op NC bewerkingscentra met uiterst beperkte grootte en vorm tolerantie (rondheid, haaksheid).
- Binnen oppervlaktelaag: geschiedt met behulp van silicium carbid op een nikkel matrix met een warmtebehandeling die extreme hardheid (ongeveer 600 HV0, 1 / 5) en een uitstekende weerstand tegen slijtage.
- Interne bewerking van de cilinder: met behulp van speciale machines die een zekere mate van afwerking van de cilinder wanden waarvan de ruwheid komt overeen met de hoeken te stellen in de ontwerpfase (slijpen proces met behulp van speciale steen) mogelijk te maken.
- Inlaat en uitlaatsysteem diagrammen: ontwikkeld en speciaal vervaardigd om te racen. De definitie van de inlaat en het uitlaatsysteem diagrammen hebben een aanzienlijke inspanning gevraagd van onze ingenieurs, zowel op motor test stands en de circuit waar de trophy wordt gehouden.
ZUIGER
- Materiaal: speciale aluminium legering met een zeer hoog gehalte aan silicium en titanium dat zowel een uitstekende hittebestendigheid en spanning sterkte garandeert bij variatie in temperatuur.
- Externe coating: grafiet coating die zorgt voor een zeer lage wrijvingscoëfficiënt.
- Structuur: versterkt om bescherming te bieden tegen de spanning van cilinder eenheden voor het gebruik in de top-level competitie, maar tegelijkertijd licht genoeg om traagheidskracht te verminderen
- - Ring: 1 mm modulaire gietijzeren enkele ring met een rechthoekige doorsnede en hard chroom coating op de buitenste oppervlak.
Zuigerveren
ZUIGER RING
Ring in zeer sterk modulair gietijzer met grond, slijtvast, hard verchroomd metaal-spray coating op het contact oppervlak.
KOP
De nieuwe modulaire Malossi kop is speciaal ontworpen om te garanderen dat de opmerkelijk hoge temperatuur die een motor ontwikkeld met een erg hoog speciaal vermogen om te racen wordt opgeheven.
Het bestaat uit een kop van speciaal gehard en getemperd aluminium legering met een hoog gehalte aan silicium die direct is bevestigd aan de cilinder. Het omhuld de gehele buitenkant van de koelvloeistof dit garandeert een zeer grote warmte uitwisseling. In aanvulling , losgekoppeld van de binnen muren is de kop vrij om de uitzetting van de cilinder te volgen.
De verbrandingskamer is volledig vervaardigd met behulp van numerieke controle machines om vorm en grootte toleranties om ervoor te zorgen dat de tolerantie binnen slechts een honderdste van een millimeter valt.
Het modulaire kop systeem wordt afgesloten met een deksel aan de bovenzijde van de cilinder, dit garandeert dat de koelvloeistof volledig is afgedicht.
De geometrie en de doorsnede van de verbrandingskamer voor deze cilinder eenheid zijn speciaal ontworpen voor gebruik in de Scooter Speed Trophy en Scooter Kruis Trophy.
Thermische groep aluminium MHR TEAM pen 12 Ø 40.0 mm waterkoeling Minarelli voor APRILIA Area 51 / Gulliver / Rally / Sonic / SR Racing / SR Replica / SR Netscaper / SR Staelth / BENELLI 491 Sport / BETA Ycon / ITALJET Dragster / MALAGUTI F12 Phantom / F15 Firefox / YAMAHA Aerox
Specificaties
Artikelnummer Malossi | : | 318460 |
Boring | : | Ø47,6mm |
Slag | : | 39,2mm |
Cilinderinhoud | : | 69,8cc |
Materiaal | : | Aluminium |
Klasse | : | Race |
Inclusief cilinderkop | : | Ja |
Boringscategorie | : | Tuning |
Pistonpen | : | Ø12mm |
Koeling | : | Watergekoeld |
Past op
Cilinderkit MALOSSI MHR Racing Ø47,6 Pen Ø12 Minarelli Horizontaal H2O past op de volgende voertuigen:- Aprilia Area 51 50 H2O 2T E1 1998-2000
- Aprilia Gulliver 50 H2O 2T 1996-1998
- Aprilia Rally 50 H2O 2T 1996-1999
- Aprilia Sonic 50 H2O 2T E1 1998-2003
- Aprilia Sonic 50 H2O 2T E2 2004-2008
- Aprilia SR 50 Racing H2O 2T 1997-2000 (Minarelli)
- Aprilia SR 50 Replica H2O 2T 1994-1996 (Minarelli)
- Aprilia SR 50 Sport H2O 2T 1997-2000 (Minarelli)
- Benelli 491 50 Racing H2O 2T 1998-2001
- Benelli 491 50 RR H2O 2T E1 1999-2003
- Benelli 491 50 Sport H2O 2T 1997-2001
- Benelli K2 50 H2O 2T 1998-2001
- Beta ARK 50 H2O 2T 1997-1998
- Beta ARK 50 H2O 2T E1 1999-2001
- Beta ARK 50 H2O 2T E2 2002-2006
- Beta ARK 50 X-Type H2O 2T E2 2003-2005
- Beta Eikon 50 H2O 2T E1 1998-2002
- Beta Eikon 50 H2O 2T E2 2003-2005
- Beta Eikon 50 Team H2O 2T E2 2006-2007
- Garelli GSP 50 H2O 2T E2 2009-2017
- Giantco Lambros-R DD 50 H2O 2T E2 2010-2016
- Italjet Dragster 50 H2O 2T E1 1998-2002
- KTM ARK 50 H2O 2T 1997-1998
- Malaguti F12 50 Phantom H2O 2T 1994-1998
- Malaguti F12 50 Phantom H2O 2T E1 1999-2002
- Malaguti F12 50 Phantom H2O 2T E2 2003-2006
- Malaguti F12 50 Phantom R H2O 2T E2 2007-2012
- Malaguti F15 50 Firefox H2O 2T 1996-1998
- Malaguti F15 50 Firefox H2O 2T E1 1999-2002
- Malaguti F15 50 Firefox H2O 2T E2 2003-2006
- MBK Mach G 50 H2O 2T E2 2002-2015
- MBK Nitro 50 H2O 2T 1997-1998
- MBK Nitro 50 H2O 2T E1 1999-2001
- MBK Nitro 50 H2O 2T E2 2002-2012
- MBK Nitro F1 50 H2O 2T E1 1999-2001
- MBK Nitro F1 50 H2O 2T E2 2002-2004
- MBK Nitro II 50 H2O 2T E2 2013-2016
- MBK Nitro Naked 50 H2O 2T E2 2005-2012
- MBK Nitro Naked II 50 H2O 2T E2 2013-2016
- Renault Campus 50 H2O 2T 2002-2003
- Renault F1 50 H2O 2T 2001-2003
- Rieju First 50 H2O 2T 1995-1999
- Rieju RS 50 Sport H2O 2T E2 2014-2016
- Rieju RS 50 Urban AIR 2T E2 2014-2016
- Yamaha Aerox 50 H2O 2T 1997-1998
- Yamaha Aerox 50 H2O 2T E1 1999-2001
- Yamaha Aerox 50 H2O 2T E2 2002-2012
- Yamaha Aerox II 50 H2O 2T E2 2013-2016
- Yamaha Aerox Naked II 50 H2O 2T E2 2013-2016
- Yamaha Aerox SP 50 H2O 2T E1 1999-2001
- Yamaha Aerox SP 50 H2O 2T E2 2002-2012
- Yamaha Jog RR 50 H2O 2T E2 2002-2015
Documentatie
73_8455.pdf
Aanvullende artikelen
Alternatieve artikelen
Aanbevolen artikelen
Losse onderdelen