Cilinderkit MALOSSI MHR Racing Ø47 Pen Ø10 Minarelli Verticaal
Artikelinformatie
CILINDER
- Materiaal: speciale aluminium legering met een hoog gehalte aan silicium en titanium, garanderen een uitzonderlijke spanningssterkte zelfs bij hoge temperaturen.
- Warmte behandeling: speciale verkoelende en stabiliserende behandeling geven het materiaal een verhoogde taaiheid and sterkte en garanderen dat de mechanische en de afmeting specificaties ongewijzigd blijven bij temperaturen tot 250 ° C.
- Chip vormende bewerking: uitgevoerd op NC bewerkingscentra met uiterst beperkte grootte en vorm tolerantie (rondheid, haaksheid).
- Binnen oppervlaktelaag: geschiedt met behulp van silicium carbid op een nikkel matrix met een warmtebehandeling die extreme hardheid (ongeveer 600 HV0, 1 / 5) en een uitstekende weerstand tegen slijtage.
- Interne bewerking van de cilinder: met behulp van speciale machines die een zekere mate van afwerking van de cilinder wanden waarvan de ruwheid komt overeen met de hoeken te stellen in de ontwerpfase (slijpen proces met behulp van speciale steen) mogelijk te maken.
- Inlaat en uitlaatsysteem diagrammen: ontwikkeld en speciaal vervaardigd om te racen. De definitie van de inlaat en het uitlaatsysteem diagrammen hebben een aanzienlijke inspanning gevraagd van onze ingenieurs, zowel op motor test stands en de circuit waar de trophy wordt gehouden.
ZUIGER
- Materiaal: speciale aluminium legering met een zeer hoog gehalte aan silicium en titanium dat zowel een uitstekende hittebestendigheid en spanning sterkte garandeert bij variatie in temperatuur.
- Externe coating: grafiet coating die zorgt voor een zeer lage wrijvingscoëfficiënt.
- Structuur: versterkt om bescherming te bieden tegen de spanning van cilinder eenheden voor het gebruik in de top-level competitie, maar tegelijkertijd licht genoeg om traagheidskracht te verminderen
- - Ring: 1 mm modulaire gietijzeren enkele ring met een rechthoekige doorsnede en hard chroom coating op de buitenste oppervlak.
Zuigerveren
ZUIGER RING
Ring in zeer sterk modulair gietijzer met grond, slijtvast, hard verchroomd metaal-spray coating op het contact oppervlak.
KOP
De nieuwe modulaire Malossi kop is speciaal ontworpen om te garanderen dat de opmerkelijk hoge temperatuur die een motor ontwikkeld met een erg hoog speciaal vermogen om te racen wordt opgeheven.
Het bestaat uit een kop van speciaal gehard en getemperd aluminium legering met een hoog gehalte aan silicium die direct is bevestigd aan de cilinder. Het omhuld de gehele buitenkant van de koelvloeistof dit garandeert een zeer grote warmte uitwisseling. In aanvulling , losgekoppeld van de binnen muren is de kop vrij om de uitzetting van de cilinder te volgen.
De verbrandingskamer is volledig vervaardigd met behulp van numerieke controle machines om vorm en grootte toleranties om ervoor te zorgen dat de tolerantie binnen slechts een honderdste van een millimeter valt.
Het modulaire kop systeem wordt afgesloten met een deksel aan de bovenzijde van de cilinder, dit garandeert dat de koelvloeistof volledig is afgedicht.
De geometrie en de doorsnede van de verbrandingskamer voor deze cilinder eenheid zijn speciaal ontworpen voor gebruik in de Scooter Speed Trophy en Scooter Kruis Trophy.
Thermische groep aluminium MHR pen 10 Ø 47.0 mm luchtkoeling Minarelli cilinder vertikaal voor APRILIA Amico / SR 93 / YAMAHA Bw`s / Bw`s Next Gen. / Spy / Slider
Specificaties
Artikelnummer Malossi | : | 317559 |
Boring | : | Ø47mm |
Slag | : | 39,2mm |
Cilinderinhoud | : | 68cc |
Materiaal | : | Aluminium |
Klasse | : | Race |
Inclusief cilinderkop | : | Ja |
Boringscategorie | : | Tuning |
Pistonpen | : | Ø10mm |
Koeling | : | Luchtgekoeld |
Past op
Cilinderkit MALOSSI MHR Racing Ø47 Pen Ø10 Minarelli Verticaal past op de volgende voertuigen:- Aprilia Amico 50 AIR 2T 1996-1998
- Aprilia Amico 50 GL AIR 2T 1994-1995
- Aprilia Amico 50 LX- Sport AIR 2T 1992-1993
- Aprilia SR 50 Replica AIR 2T 1993-1996 (Minarelli Vertical)
- Fantic Big-Wheel 50 AIR 2T 1993-1997
- Garelli Pony 50 AIR 2T 1992-1995
- Garelli Pony Racing 50 AIR 2T 1993-1997
- Garelli Pony SR 50 AIR 2T 1992-1997
- Italjet Ascot 50 AIR 2T 1991-1992
- Italjet Ascot 50 AIR 2T 1992-1995
- Italjet Bazooka I 50 AIR 2T 1991-1994
- Italjet Bazooka II 50 AIR 2T 1992-1995
- Italjet Pista 2 50 AIR 2T 1992-1997
- Italjet Reporter 50 AIR 2T 1990-1995
- Italjet Scoop 50 AIR 2T 1991-1995
- Italjet Yankee 50 AIR 2T 1993-1997
- MBK Active 50 AIR 2T 1990-1992
- MBK Booster Next Generation 50 AIR 2T 1996-1998
- MBK Booster Next Generation II 50 AIR 2T E1 1999-2001
- MBK Booster Next Generation II 50 AIR 2T E2 2002-2009
- MBK Booster Original 50 AIR 2T 1990-1993
- MBK Booster Road 50 AIR 2T 1994-1995
- MBK Booster Rocket 50 AIR 2T E1 1996-2001
- MBK Booster Rocket 50 AIR 2T E2 2002-2009
- MBK Booster Spirit 1.0 50 AIR 2T E2 2013
- MBK Booster Spirit 50 AIR 2T 1996-1998
- MBK Booster Spirit 50 AIR 2T E1 1999-2001
- MBK Booster Spirit 50 AIR 2T E2 2002-2003
- MBK Booster Spirit 50 AIR 2T E2 2004-2016
- MBK Booster Spirit Naked 50 AIR 2T E2 2003
- MBK Booster Spirit Naked 50 AIR 2T E2 2004-2015
- MBK Booster Spirit Naked R12 50 AIR 2T E2 2006-2012
- MBK Booster Spirit Naked R13 50 AIR 2T E2 2012-2016
- MBK Booster Spirit R12 50 AIR 2T E1 2001
- MBK Booster Spirit R12 50 AIR 2T E2 2002-2003
- MBK Booster Spirit R12 50 AIR 2T E2 2004-2014
- MBK Booster Track 50 AIR 2T 1996-1997
- MBK Sorriso 50 AIR 2T 1990-1995
- MBK Stunt 50 AIR 2T E1 2000-2002
- MBK Stunt 50 AIR 2T E2 2003-2005
- MBK Stunt Naked 50 AIR 2T E2 2003-2004
- MBK Stunt Naked R12 50 AIR 2T E2 2005-2016
- MBK Target 50 AIR 2T 1991-1995
- Yamaha Beluga 50 AIR 2T 1989-1993
- Yamaha Bw's Bump 50 AIR 2T 1996-1998
- Yamaha Bw's Easy 50 AIR 2T E2 2013
- Yamaha Bw's Naked 50 AIR 2T E2 2003
- Yamaha Bw's Naked 50 AIR 2T E2 2004-2016
- Yamaha Bw's Next Generation 50 AIR 2T 1996-1998
- Yamaha Bw's Next Generation II 50 AIR 2T E1 1999-2001
- Yamaha Bw's Next Generation II 50 AIR 2T E2 2002-2009
- Yamaha Bw's Original 50 AIR 2T 1990-1994
- Yamaha Bw's Original 50 AIR 2T 1996-1998
- Yamaha Bw's Original 50 AIR 2T E1 1999-2001
- Yamaha Bw's Original 50 AIR 2T E2 2002-2003
- Yamaha Bw's Original 50 AIR 2T E2 2004-2016
- Yamaha Bw's Original R12 50 AIR 2T E1 2001
- Yamaha Bw's Original R12 50 AIR 2T E2 20002-2003
- Yamaha Bw's Original R12 50 AIR 2T E2 2004-2016
- Yamaha Bw's R 50 AIR 2T 1994-1995
- Yamaha Bw's SPY 50 AIR 2T E1 1996-2001
- Yamaha CRZ 50 AIR 2T 1991-1995
- Yamaha CT 50 AIR 2T 1990-1995
- Yamaha Slider 50 AIR 2T E1 2000-2002
- Yamaha Slider 50 AIR 2T E2 2003-2004
- Yamaha Slider Naked 50 AIR 2T E2 2003-2011
- Yamaha Slider Naked R12 50 AIR 2T E2 2013-2014
Documentatie
73_8455.pdf
Aanvullende artikelen
Aanbevolen artikelen
Losse onderdelen