Injectiedelen
Injector RB-Max Honda SH 300 I.E E3 2007-2014


Injector RB-Max Honda SH/ PCX 125-150 I.E E3-E4 2013-2019


Injector RB-Max Yamaha T-Max 500-530 I.E E3-E4 2004-2019 (per stuk)


Injector RMS Suzuki Address 110i 4T E2 2015-2020


Injector RMS Yamaha N-Max 125i 4T E3 2015-2016


EasyParts biedt ook injectiedelen aan.
Directe injectie, voor 2-taktmotoren, verscheen in de jaren 2000 dankzij Piaggio en Peugeot. De injectie speelt een speciale rol. Het injectiedeel bevindt zich bij de inlaat van de cilinder. De injector wordt gebruikt om de brandstof onder druk te verpulveren.
Malossi injectie.
Het gasklephuis is een regelsysteem voor de luchttoevoer en daarom belangrijk voor de verbranding. Het gasklephuis van Malossi is strikt gereserveerd voor wedstrijden, dus het is essentieel om na te denken voordat je deze op jouw maxi-scooter installeert. Het gasklephuis is een complementair onderdeel van het injectiesysteem omdat het de luchttoevoer regelt, de injectie de brandstoftoevoer. Het Malossi-gasklephuis is ontworpen voor de Yamaha T-Max.
Een drukregelaar Polini voor het injectiesysteem
De injectie vermindert de vervuilende uitstoot van de 2-takt motor. Het injectiesysteem speelt ook een rol bij het brandstofverbruik, dat wordt verminderd. Polini stelt een artikel voor dat wordt toegevoegd aan de injectie, de drukregelaar. Het is ontworpen voor de Yamaha T-Max. Dankzij Polini,bereikt het injectiesysteem een hogere brandstofdruk dan het origineel. Als je een T-Max hebt, kies dan de configuratie en voeg een drukregelaar toe.
Moderne injectie.
De carburateur is de voorloper van injectie. Voorheen waren de motoren uitgerust met carburateurs, maar in de loop van de tijd hebben milieubewuste fabrikanten zich aangepast. De milieunormen dwongen fabrikanten om te innoveren en injectiemotoren te maken. Injectie of carburateur, het is aan jou.