ECU MALOSSI FORCE MASTER 3 Yamaha T-Max 560 I.E 4T E5 2020->
Artikelinformatie
Heb je gehoord van de theorie die stelt dat we slechts twintig procent van onze hersenen gebruiken? Met Force Master 3 gebruik je honderd procent... van je motor!
Om onze meest geavanceerde besturingsmodule te verbeteren, hebben we met visie ontworpen, te beginnen met de tot nu toe behaalde mijlpalen. Zo ontstond Force Master 3, een futuristische besturingsmodule zowel qua hardware als qua software.
LAMBDA-MODULATOR
De originele regelmodule van de scooter, voor analyse van de lucht/brandstofverhouding en om de carburatie dienovereenkomstig aan te passen, werkt normaal gesproken samen met de lambdasonde die op de geluiddemper is geïnstalleerd.
force Master 3 onderschept het signaal van de originele sensor, stuurt de waarden geproduceerd door een "virtuele" lambda naar de primaire regelmodule en maakt een dynamisch en aangepast beheer van de lucht/brandstofverhouding mogelijk op alle momenten waarvoor het originele systeem zou zijn geprogrammeerd om de resultaten van de lambasensor te analyseren.
Het is eindelijk mogelijk geworden om de lucht/brandstofverhouding van de carburatie tussen de stationaire en transmissiezones te beheren, in wezen voor al die toerentallen en voor die omstandigheden waarin controle over de werking van de lambda interventie zou kunnen voorkomen.
Dankzij een sterk ontwikkeld circuit worden de elektrische storingen die normaal aanwezig zijn op het gasklepstandsignaal op een zodanige manier geëlimineerd dat een nauwkeurigere identificatie van de werkelijke mate van opening mogelijk is en de responstijden aanzienlijk worden verbeterd, allemaal ten voordele van de prestaties en efficiëntie van de motor.
HARDWARE EN INTERFACE
Bij de hardware moet daarom een microprocessor met een zeer hoge rekenkracht aanwezig zijn, die de technici van Malossi in staat zou stellen nieuwe softwarestrategieën te introduceren en alle mogelijkheden van ForceMaster 3 te benutten.
Technische kenmerken:
Brandstofaanpassing
± 14% al LAAG / HOOG / MID
Toerentalbegrenzer: + 700 RPM
4 verschillende kaarten
Lambda-emulator
Temperatuurbereik = -20°C +80°C
Minimale werkspanning = +7V
Maximale werkspanning = +16V
Gemiddeld stroomverbruik <- 200mA
Milieubescherming = IP65
4 verschillende kaarten:
-curve 0: Malossi uitlaatsysteem met db killer, Malossi cilinder, originele kop, originele nokkenas en origineel filter
-curve 1: Malossi uitlaatsysteem met db killer, originele cilinder, originele kop, Malossi nokkenas en origineel filter
-curve 2: Malossi uitlaatsysteem met db killer, originele cilinder, originele kop, Malossi nokkenas en Malossi filter
-curve 3: Malossi uitlaatsysteem met db killer, originele cilinder, originele kop, Malossi nokkenas en Malossi filter
DE ERFENIS VAN DE FORCE MASTER
De ongelooflijke innovaties van Force Master 3 naast de eigenaardigheden die alle modellen van de Malossi-besturingsmodules op de voorgrond hebben geplaatst:
Brandstofkalibratie +-250%
Brandstofcorrectieniveaus 8 * 20 pauze
Brandstofbeheer tijdens het verwarmen van de motor
Programmeerbare acceleratiepomp
Uitbreiding tot voorbij de toerentalbegrenzer
Waar mogelijk motorparameters uitlezen via de K-Line KWP2000
Carburatiecompensatie door gebruiker, door middel van drie externe trimmers, ± 14% min/gemiddeld/max
Immuniteit tegen elektromagnetische storingen die op het voertuig aanwezig zijn
Bekabeling met kabels en omhulsels die compatibel zijn met oliën en koolwaterstoffen met een temperatuurbereik van -20 +150°C
Producten die uitsluitend zijn gereserveerd voor racen op speciaal ontworpen locaties volgens de bepalingen van de bevoegde sportautoriteiten. Wij wijzen alle aansprakelijkheid voor oneigenlijk gebruik af
Artikelnummer: Malossi 5519341
Fabrikant: Malossi, Via Roma, 118/I, 40012, Calderara di Reno (Bologna), Italia, www.malossi.com
Specificaties
Artikelnummer Malossi | : | 5519341 |
Onderdeel | : | Force Master |
Past op
ECU MALOSSI FORCE MASTER 3 Yamaha T-Max 560 I.E 4T E5 2020-> past op de volgende voertuigen:Documentatie
7319341.pdf